[Disc 1] |
1 |
Orpheus Weeps for Eurydice - Lento sostenuto |
RCA Symphony Orchestra |
|
2 |
Air de danse |
RCA Symphony Orchestra |
|
3 |
[Sonata Allegro] Quartet Note = 88 |
コロムビア室内管弦楽団 |
|
4 |
Passacaglia |
コロムビア室内管弦楽団 |
|
5 |
Gigue |
コロムビア室内管弦楽団 |
|
6 |
Pas-de-Quatre |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
7 |
Double Pas-de-Quatre |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
8 |
Triple Pas-de-Quatre |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
9 |
Prelude |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
10 |
First Pas-de-Trois - Saraband Step |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
11 |
Gailliarde |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
12 |
Coda 1 |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
13 |
Interlude 1 |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
14 |
Second Pas-de-Trois - Bransle Simple |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
15 |
Bransle Gay |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
16 |
Bransle Double |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
17 |
Interlude 2 |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
18 |
Pas-de-Deux |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
19 |
Coda 2 |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
20 |
Four Duos |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
21 |
Four Trios - Coda |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
22 |
Eighth Note = 110 |
チャールズ・ローゼン |
|
23 |
Quarter Note = 52 |
チャールズ・ローゼン |
|
24 |
Eighth Note = 72 |
チャールズ・ローゼン |
|
25 |
Eighth Note = 80 |
チャールズ・ローゼン |
|
26 |
Eighth Note = 104 |
チャールズ・ローゼン |
|
27 |
EPITAPHIUM |
アーサー・グレグホーン |
|
28 |
DOUBLE CANON |
イスラエル・ベイカー |
|
29 |
Asciugate i begli occhi madrigale XIV, Libro quinto |
コロンビア交響楽団 |
|
30 |
Ma Tu, cagion di quella madrigale XVIII, Libro quinto |
コロンビア交響楽団 |
|
31 |
Belta poi che t’assenti madrigale II, Libro sesto |
コロンビア交響楽団 |
|
32 |
Pas-de-Quatre |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
33 |
Double Pas-de-Quatre |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
34 |
Triple Pas-de-Quatre |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
35 |
Prelude |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
36 |
First Pas-de- Trois - Saraband Step |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
37 |
Gailliarde |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
38 |
Coda 1 |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
39 |
Interlude 1 |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
40 |
Second Pas-de-Trois - Bransle Simple |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
41 |
Bransle Gay |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
42 |
Bransle Double |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
43 |
Interlude 2 |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
44 |
Pas-de-Deux |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
45 |
Coda 2 |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
46 |
Four Duos |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
47 |
Four Trios - Coda |
Los Angeles Festival Symphony Orchestra |
|
[Disc 2] |
1 |
Kyrie |
Columbia Symphony Woodwinds |
|
2 |
Gloria |
Columbia Symphony Woodwinds |
|
3 |
Credo |
Columbia Symphony Woodwinds |
|
4 |
Sanctus |
Columbia Symphony Woodwinds |
|
5 |
Agnus Dei |
Columbia Symphony Woodwinds |
|
6 |
A Lyke-Wake Dirge - Versus 1 |
English Chamber Orchestra |
|
7 |
Ricercar 1 ‘The maidens came’ |
English Chamber Orchestra |
|
8 |
A Lyke-Wake Dirge - Versus 2 |
English Chamber Orchestra |
|
9 |
Ricercar 2 ‘To-morrow shall be my dancing day’ |
English Chamber Orchestra |
|
10 |
A Lyke-Wake Dirge - Versus 3 |
English Chamber Orchestra |
|
11 |
Westron Wind |
English Chamber Orchestra |
|
12 |
A Lyke-Wake Dirge - Versus 4 |
English Chamber Orchestra |
|
13 |
Dedicato |
Orchestra of the Domain Musical |
|
14 |
Part I, Euntes in mundum |
Orchestra of the Domain Musical |
|
15 |
Part II, Surge, aquilo |
Orchestra of the Domain Musical |
|
16 |
Part III, Ad Tres Virtutes Hortationes |
Orchestra of the Domain Musical |
|
17 |
Part IV, Brevis Motus Cantilenae |
Orchestra of the Domain Musical |
|
18 |
Part V, Illi autem profecti |
Orchestra of the Domain Musical |
|
19 |
A Sermon (from St.Paul) |
CBC交響楽団 |
|
20 |
A Narrative: The Stoning of St.Stephen (from the “Acts”) |
CBC交響楽団 |
|
21 |
A Prayer (from Thomas Dekker) |
CBC交響楽団 |
|
22 |
ANTHEM (The Dove Descending Breaks the Air) |
The Toronto Festival Singers |
|
[Disc 3] |
1 |
Musick to hear (Sonnet VIII) |
Grace-Lynne Martin |
|
2 |
Full Fathom Five (Ariel’s song from The Tempest) |
Grace-Lynne Martin |
|
3 |
Spring (Cuckoo’s song from Love’s Labour’s Lost) |
Grace-Lynne Martin |
|
4 |
Dirge-Canons (Prelude) |
ピーター・ピアーズ |
|
5 |
Do Not Go Gentle into That Good Night |
ピーター・ピアーズ |
|
6 |
Dirge-Canons (Postlude) |
ピーター・ピアーズ |
|
7 |
Introduction: “Incipit lamentatio Jeremiae Prophetae” |
コロンビア交響楽団 |
|
8 |
De elegia prima: “Aleph. Quomodo sedet sola civitas” - Diphona I: “Plorans ploravit” - Diphona II: |
コロンビア交響楽団 |
|
9 |
De elegia tertia: I Querimonia: “Aleph. Ego vir videns” - II Sensus spei: “Heth. Misericordiae |
コロンビア交響楽団 |
|
10 |
De elegia quinta: “Oratio Jeremiae Prophetae” |
コロンビア交響楽団 |
|
11 |
Prelude |
王立アムステルダム・コンセルトヘボウ管弦楽団 |
|
12 |
Exaudi |
王立アムステルダム・コンセルトヘボウ管弦楽団 |
|
13 |
Dies irae |
王立アムステルダム・コンセルトヘボウ管弦楽団 |
|
14 |
Tuba mirum |
王立アムステルダム・コンセルトヘボウ管弦楽団 |
|
15 |
Interlude |
王立アムステルダム・コンセルトヘボウ管弦楽団 |
|
16 |
Rex tremendae |
王立アムステルダム・コンセルトヘボウ管弦楽団 |
|
17 |
Lacrimosa |
王立アムステルダム・コンセルトヘボウ管弦楽団 |
|
18 |
Libera me |
王立アムステルダム・コンセルトヘボウ管弦楽団 |
|
19 |
Postlude |
王立アムステルダム・コンセルトヘボウ管弦楽団 |
|
20 |
Prelude: “Te Deum laudamus” |
コロンビア交響楽団 |
|
21 |
Melodrama: “In a Worm’s Likeness Will He Wend” |
コロンビア交響楽団 |
|
22 |
The Building of the Ark (Choreography) |
コロンビア交響楽団 |
|
23 |
The Catalogue of the Animals: “The Lord Bade That I Should Bring” |
コロンビア交響楽団 |
|
24 |
The Comedy (Noah and His Wife): “Wife, Come in” |
コロンビア交響楽団 |
|
25 |
The Flood (Choreography) |
コロンビア交響楽団 |
|
26 |
The Covenant of the Rainbow: “A Covenant, Noah, With Thee I Make” |
コロンビア交響楽団 |
|
[Disc 4] |
1 |
Invocation of the Nymphs from DAPHNIS ET CHLOE |
ボストン交響楽団 |
|
2 |
SARABANDE No.2 in D-sharp minor: dance for solo piano |
|
|
3 |
JEUX (Games) - poeme danse |
Orchestra of the Theatre National de l’Opera de Paris |
|
4 |
Vergangenes (The Past) from FIVE PIECES FOR ORCHESTRA, OP.16 |
コロンビア交響楽団 |
|
5 |
Urbild (Archetype) |
Robert Craft Orchestra |
|
6 |
Verwandlung (Transformation) |
Robert Craft Orchestra |
|
7 |
Ruckkehr (Return) |
Robert Craft Orchestra |
|
8 |
Erinnerunf (Memory) |
Robert Craft Orchestra |
|
9 |
Seele (Soul) |
Robert Craft Orchestra |
|
10 |
Praludium (Prelude) from THREE PIECES FOR ORCHESTRA, OP.6 |
バーデン=バーデン南西ドイツ放送交響楽団 |
|
11 |
Avant L’artisanat Furieux (Before “The Furious Craftsmanship”) |
アーサー・グレグホーン |
|
12 |
Commentaire II de Bourreaux de Solitude (Second commentary on “Hangmen of Solitude”) |
アーサー・グレグホーン |
|
13 |
ZEITMASSE (Time-Measures) for five Woodwinds |
アーサー・グレグホーン |
|
14 |
IL CANTO SOSPESO (The Suspended Song) a cantata for vocal soloists,choir,and orchestra: Orchestra |
Orchestra of WDR Cologne |
|
15 |
CIRCLES for female voice,harp and two percussionists (excerpt) |
フランシス・ピエール |
|
16 |
Sonata 1 from SONATAS AND INTERLUDES: a cycle of twenty pieces for prepared piano |
|
|
17 |
DENSITY 21.5 for flute |
|
|